Friday, September 5, 2008

KOlej KediAmAn TAn Sri AiShAh GHanI


kisah ini aku tulis untuk pengetahuan korg yang x pernah lagi tau cmne kampus unimap esp membe2 lame aku la kan... gambar kat bawah nie merupakan gmbar umah a.k.a hostel aku kat unimap.

name kolej kediaman aku ialah kolej kediaman tan sri aishah ghani atau singkatan nye KKG xpon dak unimap panggil kolej wang ulu. ktorg ade lagi beberape kolej kediaman (KK)tapi kali nie aku nak cte KK aku je ye. tue yang korg nampak kat tulisan b3-a4-1e-2b tue la umah aku. ak dok aras 4 kat blok nie. tp skrg ak dak tak dok kat blik 2b tp skrg aku da pindah g 3b lak. bilik baru aku nie luas ar skit.
KKG nie merupakan antara kolej kediaman yg cemerlang la kan. masuk p la ape pon pertandgn INSYAALLAH menang. antara kejayaan kami ialah juara SIC ( sport inter college), marhaban, zapin inter college dan mcm2 lagi. ktorg pon ade karnival utk KK nie yg die panggil KARTAG. mmg happenin la duk kat KK nie. kepada penghuni KK len di seluruh unimap jgn jeles k. hehehhehehehehe
sempena bulan ramadhan almubarak nie KKg akan mengadakan pelbagai aktiviti utk seluruh umat islam. antara yang utama ialah BPI ( bulan penghayatan islam). di dalam nya penuh dgn aktiviti yang memberi kite peluang beramal sambil mencari ilmu.

0 comments:

 

Majlis Perwakilan Pelajar UniMAP | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates