Tuesday, September 30, 2008

AidiLfitRI

1 syawal- hari yg penuh bahagia bagi setiap umat islam di dunia termasuk aku.disini inginku memhon seribu kemaafan yg langsung/xlangsung & yg luar +dlm. taun cuti raye aku skit je. so sape nak mai umah 2 cepat la ye. aku ade kat umah 1st day raye je. 2nd day aku balik kg sbb ade kenduri n pastu aku balik trus ke unimap. tapi 3rd & 4th ak akan g beraye umah kwn2 skola aku..... untuk pengetahuna korg taun nie aku shoppin skit je. tema taun nie ialah ; unggu...
satu lagi nak gtau sape anta msg raye kat aku thank you very much, sori x bls coz jimat kdit looo hehehhehee
k selamat hari raya maaf zahir & batin

0 comments:

 

Majlis Perwakilan Pelajar UniMAP | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates