Thursday, March 20, 2008

Semester 2 Finale.

Untuk pengetahuna dak2 kos aku terutamanya, aku dalam pembikinan vdeo untuk final sem nie. Klu sem lepas aku buat sehari sebelum paper math bermula tapi kali nie aku amik langkah yang lebih proaktif. Jika nak dibandingkan dgn video sem lepas yang hanya ada satu gambar dan tulisan je lepas tue, kali aku bagi elok skit.video ade banyak gambar n grafik yang lebih menarik. Walaubagaimanapun korg la yang menilai video nie nanti. Kalau da siap nant aku ‘passing’ la melalui skype. Kali nie aku buat vdeo nie bukan sorg2. Ada geng yang tolong dan aku name kan group nie sebagai – Great Neuron Crew.

0 comments:

 

Majlis Perwakilan Pelajar UniMAP | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates