Tuesday, March 25, 2008

HArAPAn


Tekanan makin dirasai, aku x tau ape yg akan terjadi di hari esok. Adakah aku akan berjaye? Kawinkah aku? Aku mula berfikir. Final semakin hampir, tetapi aku masih lg kosong. Bolehkah aku menjawab paper2 di final nant? Kwn2 aku sume semakin rajin. Ak x dpt nak ikut rentak org len, kerana aku rasa cara ku adalah lebih sesuai dgn diriku. Perasaanku juga semakin bercelaru, kehidupan semakin tidak teratur, Ya Allah bantulah hambaMu yang lemah ini.
Kejayaan dan kegembiraan adalah harapan ku buat mama dan abah dirumah. Biarpun kejayaan ini demi masa depan ku , pengorbananmu tidak dpt ku bls. Doakanlah kejayaan diriku agar masa depan ku sebagai seorang jurutera tercapai.

0 comments:

 

Majlis Perwakilan Pelajar UniMAP | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates