Thursday, May 29, 2008

PPMS ~ bahagian 1

PPMS klu korg yg bace nie bukan dak UNIMAP mmg haram la x tau ape itu PPMS. PPMS tue ialah pembantu pelajar mggu suaikenal a.k.a fasilitator ar. Ak sbnrnye minat le nak join mende2 gnie. Sambil duk asah balik bkt pemimpin dlm jiwa aku time skola dulu, aku teringin nak jadi fasi nie skali lagi coz time matrix dl upon aku pnah jadi da. So aku rase bes sgt. So aku join la skali lagi, dgn harapn kat UNIMAP nie pon bes gak ar.
Mase mula2 aku dgr pengumuman kat KKG aku terpikir, nak jadi ke x?... sebabnye membe2 aku sume x mau. Cosmate aku sume x minat. Tp geng2 matrix aku yg dulu jd same aku, aku rase mest mau punye . ye ar skali da kena mmg x mau lepas da ar. Aku piker x pe ar klu aku je pon. Nant leyh kenal membe2 baru. Waktu saringn awal tue kire syukur la aku dpt. Mlm perjumpaan pertama bkl2 PPMS aku tgh waaaa........ ramai nye bdak2 taun satu nak join.
Mlm tue ktorg diberi taklimat oleh cik Mus & kak zila, ktorg kena g kem BTN kat balik pulau. Aku da agak da mesti kem yg aku pg time kat SOKSEK dlu. Mmg sah tmpt same. Ktorg gerak g BTN pagi jumaat ( x igt tarikh tp blan 4 ar), 2 bas dari KKG & satu je bas dari kg WAI. Aku igt beratus2 la org nak pergi coz mlm perjumpaan tue ad ear dkt 300 org trun. Tetibe yang g hanye 88 org je. Aku pon rase ok la cmnie x ramai sgt kire nye peluang aku besar ar skit. Time BTN tue aku dpt group no 3. Mmg fav no aku ar tue. Ahli group aku sume ok, relax and layan. Paling x leyh lupe g naik bukit yg basah ngn hujan kul 2 pagi pastu lepak kat tepi pantai sampai subuh. Mmg masyuk abis ar!!!! Tapi klu membe2 aku yg soksek rase kem tue same je mcm dulu... korg silap, kem tue dam akin masyuk da!!..... utk pengetahuan korg kem tue berjalan ngn jayanya.kat bawah nie gmbr2 aku time kat camp tue... tq kump 3!!!!

nie la bas unimap a.k.a shuttle unimap



kumpulan 3!!

berdiri dr kanan: aku, apis, din, jurulatih baju merah ( lupe ar name ), joe, hidir

duduk dr kanan: adilah, ila, rynee, fyda, syazwani, aton



PPMS 0809

bersambung

1 comments:

green hat said...

Apsal muka korang biru?
termakan cendawan beracun ek.
wakakaka

 

Majlis Perwakilan Pelajar UniMAP | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates